Změny ve firmě

29.01.2009 14:45

Majitel a zakladatel firmy Matouš Dušek má zdravotní obtíže a nemůže podnik dočasně řídit. Proto jsem většinu úkonů spojených s provozem převzal já. Nemusíte se ničeho obávat, to není konečná. Neplánuji sice žádné velké změny, ale přecijenom něco se změní. Jak mi bylo sděleno, již brzy by jsme mohli mít hotový skin návěsu a trucku. Vzhledem k tomu, že jsem nováček v oboru, rád si nechám od vás, našich řidičů, poradit. Budu se snažit odpovídat v diskuzích, převzal jsem mailovou i ICQ korespondenci, takže případné dotazy můžete stále směřovat tam. Plánuji revizi knihy jízd a vůbec všech dokumentů, takže pokud máte nějaké dobré nápady, sem s nimi! To by bylo prozatím všechno. Nezapomeňte že kniha jízd za leden se odesílá 30.1.2009!

Přeji vám spoustu příjemných okamžiků při hraní.

František Milt  (=NcS= Sniper)

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Matouš Dušek & František Milt