TQT jde do konkurzu

05.03.2010 00:04

Po dlouhé, velmi dlouhé úvaze jsem se rozhodl, že opustím TQT. Věřte mi nejde o žádné náhlé rozhodnutí, ani mě nikdo nevytočil. Tak se prostě vyvinula situace.
Je mi jasné že spoustu z váš to naštve nebo že budete zklamaní, ale věřte mi že mám svoje důvody. Jsou to moje osobní důvody a tak je tady nebudu veřejně rozebírat.
Momentálně jsem v kontaktu s lidmi ze Světa ETS, a je možné že ode mě firmu převezmou, ale není to ani zdaleka jisté. Koneckonců sami mají dost starostí s vlastními projekty. Nemám ale v úmyslu předávat firmu nikomu jinému, a to především proto, že by dotyčný získal nemalou databázi osobních údajů o našich zaměstnancích, a mohl by je snadno zneužít.
Také bych chtěl vyzvat majitele TQT, Matouše Duška, pokud má zájem vézt firmu sám, aby se mi ozval. Sám na něj kontakt nemám.
Tak nebo tak firmu opustím v pondělí 8.3.2010.
Pokud dojde k předání novému vedení, zůstane pravděpodobně vše víceméně při starém. Pokud ale budu nucen firmu zrušit, bude se situace vyvíjet asi takto. Zruším (zcela) web TQT Archiv. Všichni zaměstnanci dostanou mailem vyrozumění o uzavření firmy, vymažu většinu provozních stránek na hlavním webu a ponechám jenom informativní stránky které se netýkají přímo firmy. Zůstane také zachována celá sekce "ke stažení", do ní navíc přemístím z archivu sekci "všehochuť" a samotný archiv starých souborů. Soubory zůstanou nahrané tam kde jsou, ale nebudu už provádět reupload.
Veškeré projekty které nejsou dokončené ale je možné je zveřejnit dám do sekce "ke stažení". Dál už na nich pravděpodobně pracovat nebudu.
Nejen že opustím TQT, ale pravděpodobně už nebudu ani moc aktivní v komunitě. Je možné že sem tam něco udělám a umístím to ke stažení (nejspíše na Svět ETS, pokud mi to bude umožněno), ale to je ve hvězdách. S tím také souvisí to, že už nebudu dělat žádné skiny na přání a podobné věci.

Je mi líto že to takhle končí, ale takový je život. Případné doplnění a novinky se objeví pravděpodobně už jenom v diskusi.

František Milt
Generální ředitel TQT

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Matouš Dušek & František Milt